Recenzie "Nopți la Monaco" de Natașa Alina Culea

Autor: Natașa Alina Culea
     Număr pagini: 258
     Editura: Librex Publishing

Descriere:

Îmbinând realismul cu elementele romantice şi erotice, Nopţi la Monaco reuşeşte să aştearnă în faţa cititorului un tablou intens de viață; loveşte, sfâşie şi reface piesă cu piesă psihicul şi sufletul. Aşa cum ne-a obişnuit, Nataşa Alina Culea activează şi de această dată latura
emoţională şi provoacă cititorul. Doze de iubire, dezamăgiri la pachet, forţa de a merge mai departe cu tocuri scâlciate şi curajul de a privi viaţa în ochi  toate acestea se regăsesc în cartea „altfel” a Nataşei. Ce prețtrebuie plătit pentru îndrăzneala de a-ţi dori altceva decât ceea ce viaţa îţi oferă? Nopţi la Monaco prinde cititorul de mână şi îi oferă o nouă viziune asupra realităţii.

Chick Lit Magazine

Credeţi că sunteţi pregătiţi pentru ceea ce urmează să citiţi în cartea asta? Noul roman al Nataşei nu seamănă cu nimic din ceea ce aţi citit până acum. Nopţi la Monaco a măcelărit așa-zisele virtuţi umane, a scos la iveală ceea ce toţi gândesc, dar nimeni nu spune. Nika este un personaj simbol, un model de urmat. Ne oferă un exemplu de război purtat împotriva destinului. Cum să nu apreciezi ceva atât de liber și de lipsit de morală? Nika mă pune în genunchi din punctul ăsta de vedere. Să nu  cedezi în fața presiunilor sociale mi se pare o mare realizare. Fascinantă, Nika este fascinantă! Nopți la Monaco este un amestec de pasiune și intrigă, un roman senzual despre tainele sufletului omenesc și despre piedicile sociale.

Adrian Ivan (blogger).

Părerea mea:

Prima dată încep, din nou, prin a-i mulțumi și de această dată autoarei pentru această carte care a fost minunată și m-a făcut să simt atâtea lucruri.
     Chiar dacă "'Marat" mi-a plăcut, pot spune că această carte este superbă și m-a uimit foarte frumos, mai ales că mi-a plăcut foarte mult subiectul abordat. Această carte surprinde oarecum evoluția personajului principal, ea la începând având un anumit statut social, după aceea, fiind complet diferită. Este o carte foarte frumos scrisă, care te face să simți pe pielea ta ceea ce citești și care te bagă în priză, fiind în continuă mișcare. Personajul principal feminin, Nicoleta (poreclită Nika) este un personaj foarte complex, bine construit, este și o persoană foarte puternică care ajunge să își depășească limitele.
    Această carte te face să treci prim toate stările posibile, mai ales că există și o poveste de dragoste. Cartea aceasta are tot ce vrei, mai ales esențialul: sarea și piperul. Abia aștept să citesc și celelalte cărți scrise de această autoare. Eu zic să citiți această carte deoarece merită și sigur va fi pe placul vostru.