Recenzie ”Ephialte” de Cristinne C. C. (Partea 1)


     Încep această recenzie prin a-mi cere scuze deoarece nu am mai postat de mult timp. Școala chiar îmi ocupă mult timp.



     Autor: Cristinne C. C.
     Număr pagini: 228
     Editura: Quantum Publishers




                                                                 Descriere

     Ne aflăm într-o Nouă Lume ce se zbate să supraviețuiască în urma unui eveniment cataclismic ce a avut loc cu mai bine de cinci sute de ani în urmă, o lume în care oamenii încearcă pe de-o parte să reconstruiască, iar pe de altă parte, să lupte împotriva unei boli cumplite și misterioase. Însă există și alte creaturi ce trăiesc printre ei, Ephialte si Umbre.
     Alisia Iacob, o tânără impulsivă, non-conformistă, un Ephialt novice, abia trecută de Inițiere, se trezește aruncată dintr-o banală coincidență într-o serie de evenimente ce o plasează in mijlocul unui adevărat conflict între ephialte si dușmanii acestora, Umbrele.
     Descoperind din întamplare intrigile țesute de unul dintre cei mai importanți și puternici oameni, secrete ce pun în pericol atât viața oamenilor, cât și a Ephialtelor, Alisia devine ținta principală a mai multor dușmani.
     Pentru a supraviețui, se vede nevoită să lege alianțe neașteptate, dar și să-și descopere abilități surprinzătoare și periculoase.
     În mijlocul tuturor acestor evenimente ce se succed cu rapiditate, la fel de neprevăzută este și descoperirea primelor atingeri ale pasiunii, pentru că, la fel de brusc, să fie curmate de resentimente vechi si inrădăcinate.



                                                                         Părerea mea

     Vreau să încep prin a-i mulțumi autoarei pentru  acestă carte. Majoritatea dintre voi probabil că ați văzut în postările mele că nu prea am citit autori români contemporani, mă credeți că am făcut greșeala vieții? Acestă carte mi-a demonstrat că nu doar autorii străini pot scrie o carte bună, pe care nu o poți lăsa din mână și pe care ajungi să o citești fără oprire. Despre carte nu am nimic de comentat, nici măcar un lucru negativ. Mi-a plăcut tot, de la stilul autoarei până la întreaga poveste. Mă bucur că există persoane originale care știu cu adevărat cum să scrie o carte și nu fură idei. 
     Dacă vă plac cărțile cu acțiune, vă recomand această carte din tot sufletul meu fiindcă merită și pot să pariez că vă veți îndrăgosti de personaje.



   

Comentarii

Postări populare