Bookhaul - septembrie 2017


     După cum știți, în fiecare lună voi face un Bookhaul. Majoritatea dintre voi știți ce înseamnă, iar pentru cei care nu știu, cărțile pe care le primești/cumperi într-o lună. Nu mi-a venit să cred câte cărți am primit și cumpărat în această lună.



                                                                 Cărți primite

     1. Conjugat la feminin

     Mulțumesc mult autoarei Simona Muscă pentru carte.



     2. Nopți la Monaco și Marat


     Mulțumesc mult autoarei pentru cărți.



     3. 27 de pași




     3. Stele întunecate

     Mulțumesc autoarei pentru carte.



     4. Transformarea (1&2)

     Mulțumesc mult paginii Captive in a world of books. Am câștigat aceste cărți pe pagina lor.



     5. Dacă ți-aș spune că te iubesc ar trebui să te omor

    Mulțumesc mult sponsorilor mei de la Diverta pentru această carte.



     6. Codex Aureus. Nume de cod

     Mulțumesc mult autorului pentru această carte.




                                                             Cărți cumpărate

     1. Maitrey




     2. Îngeri căzuți




     3. Regina roșie




     4. Prințesa de hărtie





     5. Tronul de cleștar




     6. I. R. En.




     7. După ce ne-am întâlnit




     8. Zece respirații scurte




     9. Vocea lui Archer




     10. Lolita




     11. Pecetea morții




     12. Mara Dyer. Începutul




     13. Stefan's Diaries






     Acestea sunt toate cărțile pe care le-am achiziționat în aceată lună. Voi ce v-ați cumpărat?

   


Comentarii

Postări populare