Recenzie ”Întreab-o pe Alice”


     Autor: anonim
     Număr pagini: 174
     Editura: YoungArt



                                                                     Descriere:

      ”Întreab-o pe Alice” este povestea fascinantă și în același timp terifiantă a unei adolescente care se confruntă cu problemele obișnuite ale vârstei: își dorește să fie populară, să aibă un prieten, i se pare că ar trebui să țină o cură de slăbire etc. Dar viața i se schimbă radical în momentul în care începe să consume droguri. 
    Emoționant și sensibil, jurnalul ei este mărturia cutremurătoare a luptei cu dependența, care o pune în situații dintre cele mai periculoase. Tânăra va înfrunta viața pe stradă, violența, ospiciul, anturajul periculos ‒ totul, paradoxal, numai din dorința de a duce o viață normală.



                                                                           Părerea mea:

      Când am auzit prima dată de această carte chiar nu mă interesa să o cumpăr, apoi am citit descrierea și mi s-a părut interesantă. Am citit cartea în două zile și pot spune că m-a emoționat și mi-a plăcut enorm de mult. Sincer să spun, au fost vreo 10 pagini pe la mijlocul cărții care m-au plictisit, dar am citit în continuare și pot spune că finalul m-a lăsat mască. 
     După ce am terminat cartea, o perioadă nu am mai fost în stare să citesc ceva, m-a lăsat într-o stare continuă de tristețe, cu greu am trecut peste.
     Cartea este scrisă sub forma unui jurnal, perspectiva este la persoana I. Cel mai mult mi-a plăcut cum erau descrise toate stările prin care trecea personajul, ce gândea, ce făcea.
     Dacă și voi sunteți acel gen de adolescenți care vor să fie populari, să aibă părinții bogați, să aibă un iubit popular și chestii de acest gen, eu zic să citiți această carte, o să vă schimbați radical părerea. Și cel mai important, nu avea încredereîn persoanele pe care de abia le cunoști, veți vedea ce se întâmplă atunci vă aruncați prea devreme cu capul în față.

     
   

     Indiferent de vârstă, această carte merită citită și sper că va ajunge la inimile tuturor. Pe lângă faptul că te poate ajuta să te ferești de persoanele profitoare, te poți feri și de droguri, ceea ce personajul nostru nu a putut să evite. ”Măcar o dată, pentru că nu are ce să se întâmple rău”.
     Ați citit cartea? Cum vi s-a părut?

Comentarii

  1. Da. Am citit si nu am fost impresionata, din pacate. Personal nu mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare