Ce cărți am mai cumpărat?


     Bună tuturor! Mă gândeam că vreți să vedeți și altceva în afară de recenzii, așa că uite! M-am decis să fac această postare unde vă arăt cărțile citite sau primite în luna iulie. Să începem:

   
      1. Pe vecie și încă o zi de Monica Mihai

     Această carte am primit-o de la autoare, căreia îi mulțumesc mult. Mi-a plăcut cartea la nebunie, iar recenzia ei o găsiți AICI.







     2. Zuzu și Dialoguri cu sufletul de Anida Lasto

     Ambele cărți le-am primit de la autoare, acestea mi-au plăcut și chiar le recomand. Recenziile cărților: Recenzie “Dialoguri cu sufletul” și Recenzie “Zuzu”.





 
     3. Algoritmul fericirii de P. Z. Reizin

     Această carte mi-a cumpărat-o iubitul meu și pe care abia aștept să o citesc.






     4. Dorothy trebuie să moară de Danielle Paige

     Cartea am cumpărat-o de pe elefant și sper să îmi placă.






     5. Trandafirul și hangerul de Renee Ahdieh

     Am citit “Urgia și zorile” și am așteptat un an să apară continuarea. În sfârșit, o am!





 
     6. After you de Jojo Moyes

     Cartea aceasta și următoarele cărți în engleză mi le-a adus mătușa mea din Anglia, și îi mulțumesc enorm de mult.






      7. Dear John de Nicholas Sparks




      8. The-know-it-all de A. J. Jacobs





     9. The hanging tree de Ben Aaronovitch




     10. On starling seas de Sara Sheridan 






     11. Some other rainbow de John McCarthy și Jill Morrell





     12. I do not sleep de Judy Finnigan






     13. The heir de Kiera Cass






     14. Murder on the serpentine de Anne Perry







     15. Eu împotriva mea de Daniel Botea

     De mult timp am văzut această carte, așa că am luat-o și sper să o citesc curând.






      16. Operele pentru școală

     Durează prea mult până scriu fiecare carte, așa că o sa postez o poză cu, cărțile pe care le-am luat pentru școală.






      17. Marile speranțe de Charles Dickens





      18. Mândrie și prejudecată de Jane Austen






        19. Jane Eyre de Charlotte Bronte





     20. Răzbunătorul de Michael Punke






     21. Șocul căderii de Nathan Filer







     Acestea sunt cărțile pe care le-am achiziționat în luna iulie. Sunt multe, știu, dar o perioadă nu am cumpărat deloc cărți, așa că mi-am luat revanșa acum. Voi câte cărți v-ați cumpărat luna aceasta?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare