Recenzie "Iubire periculoasă" de Georgiana Sandu, vol. 1

Bună ziua dragilor. Am revenit cu o nouă recenzie. De această dată este cartea autoareai Georgiana Sandu.

Autor: Georgiana Sandu
     Pagini: 522
     Editura: Tritonic

Descriere
     Lumea lui Kath se sfărâmă atunci când părinții ei divorțează, durerea îi rupe aripile, lăsând-o să cadă în cele mai întunecate capcane ale existenței. Începe să se drogheze, punându-şi viața în pericol... Atunci când tatăl ei o mută forțat în Seattle, aduce şi mai multă durere în sufletul distrus al fiicei sale. O nouă familie apare din umbră... Îngerul sălbatic are nevoie de un înger păzitor, dar primeşte un demon. Harris reprezintă tot ceea ce o femeie poate iubi nebuneşte şi tot ceea ce o poate ucide. Cu un trecut tenebros şi prea multe secrete în prezent, devine un protector ce nu îi păzeşte trupul şi sufletul frumoasei Katherine, ci le devorează în cel mai pasional mod cu putință, iar iubirea lui o aduce mai aproape de moarte decât a fost vreodată.

Părerea mea

Am citit această carte încă de când a apărut pe Wattpad şi am adorat-o din prima clipă. Am stat cu sufletul la gură la fiecare capitol. Când am văzut că se publică nu mi-a venit să cred şi mi-am zis că trebuie neapărat să le cumpăr. După ce le-am cumpărat, nu am apucat să le citesc fiindca a trebuit să i le dau unei fete de ziua ei, fiindcă şi le-a dorit foarte mult, dar am în plan să mi le cumpăr şi mie. Din fericire, mi le-a dat să le citesc şi eu.
     Varianta din carte este schimbată față de cea de pe Wattpad, dar o ador. Îmi place mult că Georgiana s-a gândit să mai schimbe unele lucruri, să mai adauge sau să scoată. Chiar şi ea a zis o dată, a editat unele părți fiindca nu voia, ca noi cei care am citit cartea odata, să o citim încă o data la fel.
     Chiar dacă am ştiut ce se va întâmpla, am stat cu sufletul la gură când am citit cărțile şi m-am îndrăgostit din nou de personaje, de unele momente romantice.
     Nu am de spus nimic negativ despre această carte, doar că merită citită şi sper că tot mai multe persoane să-şi cumpere cartea.
     E adevărat, sunt scene de dragoste care sunt destul de detaliate, dar nu cred că asta va fi o piedică in citirea acestei cărți minunate.