Recenzie "Necunoscutul" de Andrada Cosmina Posedaru

     Autor: Andrada Cosmina Posedaru
     Număr pagini: 118
     Editura: Edmunt

                                  Descriere:

     Viața Ariei se schimbă atunci când fiecare mișcare a sa este urmărită de către o umbră a nopții. Suferința ei îi creează plăcere iar dorința de a o controla este un pericol pe care necunoscutul şi-l asumă. Un final fericit sau o tragedie? Parcurgeți povestea alături de Aria şi aflați unde se ascunde cu adevărat întunericul din oameni.

                                   Părerea mea:

     În primul rând vreau să îi mulțumesc autoarei fiindcă mi-a trimis această carte pentru recenzii. Este o carte foarte frumoasă, care mi-a plăcut mult.
     Pe lângă faptul că e o lectură uşoară, înveți multe lucruri: nu avea niciodată, dar chiar niciodată încredere în oricine, mai ales în persoanele pe care le cunoşti de puțin timp.
     Dacă vă plac crimele, polițiștii şi tot ce ține de acest gen, eu zic să cumpărați cartea şi să o citiți fiindcă merită fiecare bănuț.
     Câte aş vrea să vă mai zic, mi-e şi frică să nu vă dau un spoiler, şi desigur, veți trece peste toate lucrurile urâte împreună cu Aria.
     Cartea am primit-o de o zi, şi deja am terminat-o, prima carte pe care o termin în doua ore şi ceva. Mereu m-a ținut în priză, iar când am văzut ce final e... apoi BUUM, întorsătură de situație, chiar nu mă aşteptam la aşa ceva, şi numai ce frumusețe de bărbat e personajul principal masculin... pun pariu ca toate veți pune ochii pe el.
     Pe scurt, cartea merită citită de cât mai multă lume şi sper că v-am convins să o citiți. 

Comentarii

Postări populare