Recenzie "Ugly love" de Colleen Hoover.


      Nume: Ugly love.
     Autor: Colleen Hoover
     Număr pagini: 347
     Editura: Epica


                                    Descriere:
     Atunci când Tate Collins îl întâlnește pe Miles Archer, un pilot de avioane tăcut, la locul lui, bântuit de un trecut întunecat, ra este conştientă că ceea ce simte nu e tocmai dragoste la prima vedere. Cei doi nu de consideră nici măcar prieteni, iar singurul lucru pe care îl au în comun este o atracție fizică de netăgăduit. După ce dorințele lor ies la iveală, cei doi îşi dau că tocmai au găsit soluția perfectă penttu o relație fără alte implicații. El nu caută iubire, iar ea nu are timp pentru aşa ceva. Aranjamentul lor ar fi extrem de satisfăcător, dacă Tate ar putea să respecte cele două reguli impuse de Miles: nu pune întrebări despre trecut, nu te aştepta la un viitor împreună.
     Ei cred că se pot descurca, dar, atunci când în povestea lot se înfiripă sentimente adevărate, totul se schimbă:  INIMILE SUNT INVADATE. PROMISIUNILE SUNT ÎNCĂLCATE. REGULILE SUNT SPULBERATE. IAR DRAGOSTEA DEVINE URÂTĂ.


                                     Părerea mea:
   
     Sincer, la început am cumpărat această carte fiindcă am văzut că se vorbeşte foarte mult despre ea. Apoi, am decis s-o vând fiindcă nu prea mă mai atrăgea, mai ales că am auzit nişte păreri negative. Într-un final am decis să o citesc şi pot să jur că regretam dacă nu o citeam. Este acel gen de carte care te ține mereu în suspans şi nu o poți lăsa din mână.
     Este vorba despre Tate, care se mută la fratele ei, Corbin, şi începe să aibă o relație cu beneficii cu cel mai bun prieten al fratelui ei, Miles. Pe tot parcursul cărții se întâmplă foarte multe, chiar nu mă aşteptam să îmi placă.
     Cel mai mult mi-a plăcut faptul că, un capitol era din perspectiva lui Tate din prezent, iar următorul capitol din perspectiva lui Miles de acum 6 ani. Cred că asta mi-a plăcut cel mai mult în carte, pe lângă subiectul cărții.
     Cartea s-a terminat cu un final wow pentru mine, cred că în veci nu mă aşteptam să se termine aşa.


   

     Mai sus aveți nişte părți din carte care mi-au plăcut. Aştept păreri.

Comentarii

Postări populare