Recenzie "Ultimul avanpost" de Lavinia Călina, vol. 1

După cum vedeți, nu prea pot sta locului şi postez mereu, sper să vă placă aceasta recenzie, la fel de mult cum mi-a placut mie cartea.

     Autor: Lavinia Călina
     Număr pagini: 317
     Editura: Herg Benet

                                  Descriere

     Al treilea Război Mondial a luat sfârșit, iar România anului 2046 este Regat. Logodită cu prințul Alex si fiică a Ministrului de Interne, tânăra Diane trăiește o viata luxoasă şi lipsită de griji, ocupată cu discursuri, dileme cu cea mai potrivită garderoba a zilei si păstrarea aparentelor cuplului regal. Printre petreceri, călătorii obositoare, speech-uri învățate pe de rost şi accesele de furie ale prințului, Diane contemplă fără prea mult entuziasm un viitor previzibil. Însă viața i se schimbă complet într-o singură noapte, atunci când este răpită de către un grup de rebeli, pentru care guvernarea autoritară a regatului întruchipează răul absolut.

Acțiune, răsturnări neașteptate de situație, intrigi, romance – ițele unei povesti în care eroina învață două adevăruri cruciale: nimeni nu este cine pare la prima vedere, iar alegerile luate au întotdeauna consecinte.

Va reusi Diane să risipească misterul şi, mai ales, va reuși să descopere în final care este adevărata ei identitate?

                                  Părerea mea

     Nici nu ştiu de cât timp am această carte, am primit-o de mult şi chiar mi s-a părut interesantă, şi chiar a fost, fiindcă am citit-o în două zile.
     Nu ştiam ce aşteptări să am de la ea, eram curioasă cum e scrisă, daca este multă istorie sau ceva de acest gen.
     Pot să vă zic că am rămas plăcut surprinsă atunci când am văzut că nu era o cartea complicată, se citea foarte uşor şi nu erau lucruri care să te încurce.
     Sincer să vă zic, m-a cam deranjat faptul că erau nişte limbaje mai... violente să zic aşa, dar am trecut peste şi m-am bucurat de carte.
     Nu aveți idee cât de mult ador cărțile care nici măcar nu îmi dau un indiciu cum se vor termina, am stat tot timpul şi mă gândeam la un final, nu puteam crea un final în mintea mea, dar şi când am văzut finalul... nu aveți idee.
      Câte v-aş spune, dar mă tem să vă dau un spoiler, dar dacă vreți să aflați ceva (cu spoilere, desigur) îmi puteți da mesaj, iar eu vă voi zice cu mare drag.
     Nu am altceva de spus decât că recomand cartea cu drag şi că abia aştept să îmi iau volumul 2.
     Sper că, după această recenzie, să fie cât mai multe persoane care vor cumpăra seria, fiindcă merită.

Comentarii

Postări populare