Recenzie "Visele lui Mary" de Alex Berindei

   

     Bună ziua dragilor. Am revenit cu o nouă recenzie. M-am hotărât ca de azi, pe acest blog să fie cât mai multe recenzii cărților scrise de autori români contemporani. De asemenea, voi mai posta şi recenzii cărților străine.
     Pentru că nu am prea citit cărțile autorilor români, singurele cărți pe care le-am citit au fost "Visele lui Mary" şi "Iubire periculoasă" de Georgiana Sandu. Să începem:

     Autor: Alex Berindei
     Număr pagini: 509
     Editura: Celestium

                             Descriere


     Câteodată visele vor să-ți arate ceva mic şi neînsemnat sau un lucru mare şi important, o mică adunare în familie sau poate chiar o moarte crudă. Acestea sunt visele ucigaşe.
     Mary este o adolescentă obişnuită, cu puțini prieteni şi o familie normală.
     Sau cel puțin aşa credea ea.
     Într-o noapte însă, un coşmar pune stăpânire pe întreaga ei ființă. Lumea cunoscută de ea se întoarce pe dos. Descoperă puteri paranormale, moştenite în urma unuo blestem. Şi nu e singura.
     Mary nici nu se simte comfortabil cu schimbările din viața ei, şi deja o nouă amenințare apare în peisaj. Liniştitul Cleveland o ia razna, iar Mary nu ştie cum să scape de acest coşmar. Ceea ce este imposibil.
     Trăieşte cu Mary cel mai groaznic coşmar, într-o aventură plină de suspans şi fantezie. Printre atâtea drame, chinuri si groază, iubirea mai există?

                           Părerea mea

     Când am văzut această carte pe Facebook, pur şi simplu nu am putut să o ignor. Până la urmă am luat-o şi nu mă aşteptam să aiba 500 de pagini.
     Când m-am apucat de ea eram aşa entuziasmată şi fericită. După câteva pagini am început să mă plictisesc, fiindcă nu era acțiune mai deloc, dar de la pagina 100 în colo BOM. Pot să vă zic cu mâna pe inimă că această carte m-a ținut în suspans până in ultimul moment. Mereu mă întrebam: "oare ce se întâmplă la final?", "oare se întâmplă aia sau aia?". Pur şi simplu nu mi-am putut imagina un final, dar pot să zic că a meritat să citesc acele 100 de pagini şi să ma mai plictisesc, după aceea a fost minunat.
     Se întâmplă atat de multe în carte încât nu pot sa zic niciun cuvânt fiindca chiar nu imi doresc să va dau spoiler, în cazul în care vreți să citiți această carte.
     Mary şi prietenii ei trec printr-o mulțime de aventuri, unele mai plăcute iar altele puțin plăcute. Eu zic să vă cumpărați aceasta carte fiindcă merită 100% şi chiar îmi doresc cât mai multa lume să-şi cumpere cartea.
     Dacă vreți să cumpărați cartea căutați pe Facebook  pagina "Vise Ucigaşe" şi dați mesaj acolo.

     Sper că v-a plăcut recenzia şi aştept păreri şi întrebări.  :)

Comentarii

Postări populare