Cărți pe care vreau să le citesc până la sfârșitul anului 2017

     Bună ziua, dragii mei. Am revenit cu o nouă idee, de această dată ce cărți vreau să citesc până la sfârșitul acestui an. Dacă există aici o carte pe care vreți și voi să o citiți, nu ezitați să comentați. :)

     1. Mândrie și prejudecată


     Am auzit multe despre această carte, din păcate nu m-am apucat încă de ea, dar sper că voi avea timp să o citesc.

     2. Jane Eyre


     Încă un clasic despre care am auzit foarte multe lucruri pozitive, sper să mă apuc de ea cât de repede pot.

     3. Ana Karenina

     Acestă carte mi-a recomandat-o profesoara de opțional română, prima data trebuie să o cumpăr, dar sper că mă voi apuca de ea în acest an.

     4. Lolita

     Am văzut acestă carte pe foarte multe grupuri de cărți și chiar vreau să o cumpăr, mi se pare foarte interesantă.

     5. Dușmani de sânge (Volumul 3 al seriei Iubire periculoasă)

     Am citit primele două volume, trebuie neapărat să cumpăr și volumul 3, sper ca anul acesta să pot termina și această carte. Recenzia volumului 1 o găsiți aici.

     6. Trei coroane întunecate

     Parcă mi-e frică să mă apuc de carte, am auzit că se termină cumva în suspans, și prefer să aștept până apare volumul 2. Desigur, aș putea să cumpăr volumul 2 în engleză, dar urăsc atunci când am o serie și fiecare carte e într-o limbă diferită.

     7. Urzeala tronurilor, volumul 1

     După cum bine știți, fiecare volum este împărțit în 2 cărți, așa că o să îmi ia ceva timp până termin toată seria, dar deocamdată vreau să citesc doar volumul 1.

     8. Vânătoarea (Volumul 2 a seriei Ultimul avanpost)

     Volumul 1 mi-a plăcut extrem de mult, recenzia o puteți găsi aici. Abia aștept să văd ce se mai întâmplă, chiar s-a terminat în suspans.

     9. Academia vampirilor, vol. 1

     Am auzit multe lucruri plăcute despre această serie, pun pariu că îmi va plăcea, mai ales dacă este cu vampiri.

     10. Înainte să te cunosc

     Am auzit că seamănă într-un fel cu Absolut tot (de Nicola Yoon) și Sub aceeași stea (de John Green), sper să mă surprindă și să-mi placă, la fel cum mi-au plăcut cele două cărți.

     11. Sfidarea (Volumul 2 a seriei Jocurile Foamei)

     Am citit volumul 1 și am rămas plăcut surprinsă, și pot să vă zic că nu seamănă cu Divergent, fiindcă am auzit multe păreri de acest fel.

     12. Regatul spinilor și al trandafirilor

     Acum regret că nu am luat cartea în engleză, fiindcă trebuie să aștept să se traducă volumul 2 ca să o citesc, dar cu siguranță mă voi apuca de această carte cât de curând.




     Ce cărți de aici ați citit? Sau ce vreți să citiți?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare