Cărțile mele cu peste 400 de pagini


     Deoarece nu am mai postat de câteva zile, mă gândeam că ați vrea să îmi vedeți toate cărțile mele care depășesc 400 de pagini. Doar acum, uitându-mă la fiecare carte, am observat că am foare multe cărți care depășesc acest număr. Deci, să începem.



     1. Memoriile unei gheișe

     Număr pagini: 504
     Din păcate nu m-am apucat de ea încă, am primit-o de la sora mea și sper să o citesc curând.



     2. Regina Roșie

     Număr pagini: 472
     Cred că majoritatea știți de acea eroare de pe Elefant, ei bine am cumpărat 11 cărți cu acea eroare, iar pe aceasta am dat 5 lei.



     3. Fifty Shades

     Fifty shades of Grey: 528
     Fifty shades darker: 544
     Fifty shades Freed: 592
     A fost o promoție foarte frumoasă la această serie, 28 de lei, deoarece nu mai găseam prea curând această ofertă, am decis să cumpăr cărțile.



     4. The summer I turned pretty


     The summer I turned pretty: 288
     It is not summer without you: 288
     We will always have summer: 304
     E adevărat, nicio carte din serie nu depășește 400 de pagini, dar eu am toate cele 3 volume într-o singură carte care fac împreună 880 de pagini. Desigur, sunt și niște scrisori și multe chestii drăguțe în carte. Dacă doriți, o puteți comanda de aici.



     5. Ultimul imperiu

      Număr pagini: 814
     Am cumpărt această carte de pe Elefant când aceasta costa 8 lei și fiindcă aveam și 100 de puncte am luat-o gratis.



     6. Criptograful

     Număr pagini: 400
     Tot la ofertă am luat și această carte, sper să mă apuc de ea cândva.




     7. Instrumente mortale

     Orașul oaselor: 480
     Orașul de cenușă: 416
     Orașul de sticlă: 480
     Am citit doar aceste trei cărți din seria Instrumente mortale, pot să vă zic cu mâna pe inimă că îmi plac foarte mult, abia aștept să citesc și celelalte cărți.




     8. Seria Divergent

     Divergent: 448
     Insurgent: 448
     Experiment: 480
     De asemenea, am citit și această serie și va rămâne mereu seria mea de suflet, chiar dacă voi citi cărți mai bune.




     9. Pecetea mortii

     Număr pagini: 496
     Dacă mi-a plăcut așa mult seria Divergent, cum să nu citesc și această carte? Abia aștept să mă apuc de ea, sper să mă surprindă la fel ca celelalte cărți pe care le-am citit de la această autoare.



     10. Regatul spinilor și al trandafirilor

     Număr pagini: 480
     Abia aștept să devorez această carte, sunt sigură că va fi pe gustul meu.



     11. Tronul de cleștar

     Număr pagini: 512
     Păi dacă am luat Regatul spinilor și al trandafirilor, să nu iau și această carte? Abia aștept să o citesc, mai ales că sunt traduse și celelalte volume ale seriei.



     12. Iubire periculoasă

     Obsesie: 522
     Cercul vieții: 522
     După cum vedeți, am profitat oarecum de o ofertă de pe Librărie.net și am cumpărat aceste minunății. Recenzia primului volum o găsiți aici.



     13. Visele lui Mary

     Număr pagini: 508
     Recenzia o găsiți aici.



     14. După ce ne-am întâlnit

     Număr pagini: 640
     Abia aștept să mă apuc de această carte, sigur îmi va plăcea.



     15. Elantris

     Număr pagini: 744
     Mă bucur mult că am luat această carte, încă nu am terminat-o dar îmi place foarte mult.



     Acestea sunt cărțile mele cu peste 400 de pagini. Aveți ceva de aici?

Comentarii

Postări populare