Cărțile mele sub 250 de pagini

     Bună ziua. Data trecută am făcut un top a cărților mele cu peste 400 de pagini, de această dată vreau să fac topul cărților sub 250 de pagini. Nu aveți idee ce uimită am fost când am văzut că am destul de puține.



     1. Amurg (partea I și II)

   
     Amurg partea I: 224 pagini
     Amurg partea II: 224 pagini
     Deja am citit cărțile și pot să zic că le ador. Abia aștept să văd și filmele și în curând voi face și o recenzie.



     2. Culegere de proză scurtă & Culegere de basme

     Culegere de proză scurtă: 139 pagini
     Culegere de basme: 104 pagini
     Mulțumesc mult autoarei Liliana Gabroveanu fiindcă mi-a oferit aceste două cărți. Deja m-am apucat de ele și pot să zic că îmi plac mult.



      3. Marat

     Marat: 248 pagini
     Mulțumesc mult autoarei Natașa Alina Culea care mi-a oferit această carte pentru recenzii. Mi-a mai dat una, dar depășește 250 de pagini.



     4. Conjugat la feminin

     Conjugat la feminin: 188 pagini
     Mulțumesc mult autoarei Simona Muscă pentru acestă carte, m-am uitat prin ea și mi se pare foarte frumoasă, are mult poze și pun pariu că va fi pe placul meu.



     5. Dacă aș rămâne
   
     Dacă aș rămâne: 219 pagini
     Am citit această carte acum mulți ani, cam pe atunci când a apărut tradusă și mi-a plăcut enorm de mult. Abia aștept să cumpăr și continuarea.



     6. Marele Gatsby & Deșertul tătarilor

     Marele Gatsby: 235 pagini
     Deșertul tătarilor: 224 pagini
     Abia aștept să le citesc, am auzit multe păreri pozitive despre aceste cărți.



     7. Întreab-o pe Alice

     Întreab-o pe Alice: 174 pagini
     Sigur că o să fac recenzie, mi-a plăcut prea mult cartea.



     8. Necunoscutul

     Necunoscutul: 118 pagini
     Este o carte despre crime, poliție, criminali, tot ce curpinde acest gen. Recenzia o găsiți aici.



     9. I. R. En. & Ephialte

     I. R. En.: 230 pagini
     Ephialte: 228 pagini
     Mulțumesc autoarei Cristinne C. pentru cartea oferită pentru recenzie, abia aștept să o termin. I. R. En. mi s-a părut foarte interesantă așa că am decis să o iau, sper că îmi va plăcea.




     Acestea sunt toate cărțile mele sub 250 de pagini, dacă am pus două carți care au autori diferiți, am ales să le pun așa fiindcă sunt de la aceeași editură. Ce carte aveți de aici?















Comentarii

Postări populare