Cum să citești mai mult


      Cred că e prima dată când fac o postare de acest gen. Mă gândeam azi, cum ar fi să vă zic lucruri pe care le fac eu și mă ajută să citesc mai mult.



     1. Atunci când mergi undeva, mai ales la școală, ia mereu o carte cu tine. De ce? Mai ales dacă ești la școală, într-o pauză apuci să citești cel puțin cinci pagini. Poate nu o să faci o oră vreodată, apuci să citești și mai mult.



     2. Când vii de la școală, fă temele și învață cât de repede poți, îți va rămâne timp cel puțin o oră să citești, poate mai mult. Dacă ai terminat deja școala și lucrezi, când vii acasă poți citi liniștit/ă, doar dacă nu ai copii sau alte lucruri de făcut.



     3. Ca să citești mai mult, alege cărțile care îți plac, care te atrag. Nu alege să citești orice carte fiindcă ți-a recomandat-o cineva.



     4. Poți citi mai mult în varianta PDF, sau dacă ai un Kindle (un fel de tabletă specială pentru citit cărți) e mult mai bine. Poți descărca cărțile în telefon/Kindle și chiar să citești oriunde.



     5. Poți citit mi repede o carte dacă ești atent/ă la ce se întâmplă și nu îți zboară mintea în altă parte.



     Acestea sunt toate lucrurile pe care le fac eu pentru a citi mai repede. Dacă aveți și alte idei, le aștept în comentarii.



Comentarii

Postări populare