Recenzie ”Stele întunecate. Tărâmul de dincolo” de Eliza Mazilu

Autor: Eliza Mazilu
     Număr pagini: 374
     Editura: Libris Editorial

Descriere

Demonii sunt peste tot, mă avertiză ea. Stau ascunși în întuneric de unde pândesc. Gata de atac. Pregătiți să nimicească orice. Dar există lucruri mai teribile decât acei demoni. Există Diavolul, iar el este nemilos.
     Jocelyn Dawn este o adolescentă de șaptesprezece ani, puțin cam paranoică. Bine, așa o consideră toată lumea — în realitate, o creatură necunoscută îi vorbește și o îndeamnă să facă lucruri rele. Se confruntă cu o mulțime de probleme la școala ei, una dintre ele fiind chiar colegul ei de cameră un băiat nu tocmai prietenos. Problemele adolescentine trec pe locul secund când ea descoperă că vocea misterioasă vrea din ce în ce mai mult de la ea, iar colegul ei de cameră se dovedește a fi mai mult decât o persoană enervantă. Oare va supraviețui Jocelyn cruntului adevăr? Sau se va lăsa pradă ispitelor oferite de acea entitate?

Părerea mea

În primul rând vreau să îi mulțumesc autoarei Eliza Mazilu fiindcă mi-a oferit această carte pentru recenzie. Ce pot să zic despre această care? M-a fermecat, a dat cu mine de pământ. Chiar ador cartea, mai ales pe Lucifer.
     Cartea m-a surprins încă de la primele pagini, m-a captivat și chiar nu am putut renunța la ea. Dacă n-ar fi fost începută școala, recenzia era postată de mai mult timp. Nu am citit multe cărți de autori români, dar foarte puține mi-au plăcut, ”Stele întunecate” se încadrează perfect în categoria cărților mele preferate, desigur, de autori români.
     Nu vă puteți gândi prin câte stări am trecut citind această carte. Una dintre puținele cărți pe care le-am citit și nici nu mi-am dat seama cum trece timpul. Mai ales dacă vă plac cărțile Fantasy, vă recomand din toată inima mea această carte. Oh da, să nu uităm de magie. Sincer să vă zic, eu urăsc magia în general și tot ce ține de acest gen, dar cartea aceasta m-a curecit pur și simplu și o ador, prima carte pe care o citesc care are magie și îmi place.
     Cartea o puteți comanda de aici plus transport gratuit oriunde în țară. Sper că veți cumpăra această carte, merită 100% și chiar o să vă intre în suflet și o să vă distrugă încet.

A citit cineva de aici cartea? Cum vi se pare?