Recenzie "Nebunul alb" de Allex Trușcă

     În primul rând vreau să vă urez un Crăciun fericit (cam târziu, știu) și un an nou fericit alături de cei dragi. Am lipsit o perioadă de pe blog deoarece nu am mai avut timp, dar în această vacanță mă voi revanșa.

     Autor: Allex Trușcă
     Număr pagini: 190
     Editura: Quantum Publishers


                  Descriere:

   
     Lui Erin, un băiat modest, crescut la țară, i se pregătește un destin neașteptat. I se șoptește despre asta în vise premonitorii, însă nu îi este ușor să cuprindă magnitudinea sacrificiului care i se pretinde pentru a salva întreaga omenire.
     Călătoria fascinantă a lui Erin și a celor câțiva însoțitori hărăziți de mâna sorții are loc într-un context pe care nimeni, până acum, n-a mai îndrăznit să-l plaseze într-un roman.

 
                    Părerea mea:

     Încă o carte scrisă de un autor român care mi-a plăcut nespus de mult și care m-a impresionat. Pot să zic multe lucruri despre această carte, cel mai important lucru este faptul că această carte este mai bună decât multe cărți foarte populare pe care le-am citit. La începutul romanului cartea m-a băgat puțin în ceață, dar pe parcursul lecturii am înțeles totul și m-am bucurat de carte.
     Cartea îmbină realul și supranaturalul, acest gen de cărți sunt preferatele mele. Deși am citit puține cărți de acest gen, pot spune că "Nebunul alb" face parte din Top 3 cărți citite de mine care aparțin realismului și supernaturalului.
     De când am terminat cartea de citit, m-am decis să cumpăr cât mai multe cărți de la această editură deoarece am văzut că sunt multe cărți superbe și care merită să fie citite.
     Stilul autorului de scris nu este foarte complicat, mi-a plăcut mult cartea și felul cum se desfășoară acțiunea, și mai ales personajul principal masculin, nici nu aveți idee.    
     Această carte are acel gen de poveste care nu te plictisește și te ține mereu în priză, așteptând cu sufletul la gură tot ce se va întâmpla. Vă recomand această carte din tot sufletul meu și vreau să îi mulțumesc autorului pentru cartea oferită pentru recenzie.


        

Comentarii

Postări populare