Cărțile pe care vreau să le citesc într-o lună


     Bun găsit tuturor! Știu că v-am obișnuit cu recenzii, așa că m-am gândit să vă mai arăt ce mai am de gând să citesc această lună. Deși cred că nu voi putea să le citesc pe toate deoarece încep tezele la mine, voi încerca. Azi suntem în 16 aprilie 2018 iar până în 16 mai vreau să mă apuc de următoarele cărți:

     1. P.s. Îmi placi
     Această carte am primit-o de la iubitul meu de o saptămână și de abia aștept să o încep.
     





     2. Vocea lui Archer
     Această carte o am de câteva luni și mă tot o amân, de ce nici eu nu știu.






     3. Zece respirații scurte
     Și această carte pare superbă și am auzit numai lucruri bune dar, cum am zis mai sus, o amân de ceva timp și pe aceasta.







     4. Mara Dyer
     Am auzit multe păreri pozitive despre serie, sper să o încep cândva.






     5. Cinder
     Acum vreo 3 săptămâni am mers într-o excursie și ne-am băgat și în mall în Cluj și Alba; normal că mi-am luat o carte și sper că reușesc să o citesc.







    6. Unul dintre noi minte
     Această carte tot din acea excursie am luat-o și abia aștept să mă apuc de ea, mai ales că e pe gustul meu.





     7. Prințesa de hârtie
     Am auzit că traducerea acestei cărți nu este tocmai bună. Păcat că am auzit prea târziu acest lucru, altfel o luam în engleză. 





     Cam acestea sunt cărțile plănuite de mine. Știu că pentru unii sunt puține, dar am atâtea lucruri de făcut la școală încât mă gândesc că nici pe acestea nu le voi citi. Voi ce cărți mai citiți?

Comentarii

Postări populare