Recenzie "Marat" de Natașa Alina Culea


     În primul rând vreau să va doresc un Paște Fericit (chiar daca a fost ieri) și să îmi cer iertare deoarece nu am mai postat pe blog de ceva timp. În al doilea rând, am avut un reading slump uriaș dar am reușit să trec cu bine și am revenit cu forțe proaspete. Pentru cei care nu știu, reading slump-ul este acea stare în care nu ai chef de citit o perioadă de timp.

     Autor: Natașa Alina Culea
     Număr pagini: 248
     Editira: Librex Publishing


                          Descriere:

     O poveste intensă, emoții arzătoare, o iubire predestinată, regrete și durere, trăiri și vise. Un roman de o rară sensibilitate, ca un poem dedicat credinței într-o iubire unică, prețioasă cât un milion de trandafiri. - Delicatese Literare

     Cine este Marat? Un bărbat greu de găsit, greu de lăsat, imposibil de uitat și de înlocuit. Cartea este un bilet de călătorie. O călătorie fascinantă, surprinzătoare, unică spre iubire. Te va transforma în totalitate și pentru totdeauna. - Bookcaffe

     Treceau pagini și pagini iar eu eram chinuită de gânduri, de întrebari, de… oare eu ce-aș fi făcut?! Marat va fi un roman pe care îl voi păstra mult timp aproape de inima mea!
Navigând printre suflete

     Superb, superb, superb! Un roman pentru care nu cred că am suficiente cuvinte de lauda. Nu poți lăsa cartea din mâini până când nu afli care e destinul Alinei. - Thoughts about books


                          Părerea mea:

     Încep prin a-i mulțumi autoarei pentru această carte absolut superbă și vreau să îmi cer scuze fiindcă a durat atâta timp, chiar îmi cer mii de scuze. 
     E prima carte pe care o citesc de la aceasta editură și, sinceră să fiu, chiar am rămas plăcut surprinsă de stilul autoarei și de modul cum se desfășoară acțiunea. Această carte va rămâne o perioada în inima mea. Această carte m-a învățat cât de greu este să iei o decizie, și mai ales, cât de riscantă poate să fie acea decizie. Cel mai mult mi-a placut faptul că perspectiva narativă este la persoana I astfel, am putut să simt emoțiile transmise de personajul principal feminin, Alina. Chiar au existat momente în care îmi puneam tot felul de întrebări, ceea ce eu consider o carte bună. Este acea carte care te face să simți ceva, să te enervezi și, în același timp, să mori de curiozitate. Această carte m-a uimit și chiar a fost o lectură foarte relaxantă. Sper că această recenzie să fă facă să cumpărați cartea și să fie pe placul vostru. 





Comentarii

Postări populare