Top 3 cărți preferate de dragoste


     Știu că postez rar și uneori fac recenzii scurte, dar m-am hotărât să postez măcar o dată la două săptămâni și, de asemenea, să postez mai multe lucruri, nu doar recenzii.
     În postarea de azi m-am hotărât să vă arăt trei cărți preferate pe care le-am adorat și nu le-am putut lăsa din mână. Să începem:


     1. Urgia și zorile de Renee Ahdieh.
   
     Cartea aceasta are tot ce vrei, de la o poveste de dragoste minunată, la o acțiune complexă care te lasă cu gura deschisă. Recenzia cărții o găsiți aici.
     De asemenea, această carte m-a învățat niște lucruri uimitoare, pe care le folosesc și în viața de zi cu zi. Un lucru important ar fi acela că, pentru familie și prieteni, merită să te sacrifici.
     De asemenea, această carte are multe citate care îmi plac mult.
     “- Ești în siguranță, Șeherezada al-Khayzuran. Nu ți se va întâmpla nimic. Deoarece știu din surse sigure că orice tentativă de vătămare îndreptată împotriva ta va fi considerată un atentat la propria viață a suveranului nostru.”
     “Un trecut împreună nu-ți oferă dreptul la un viitor împreună, prietene, îi răspunse Omar, retrăgându-și mâna de pe umărul lui Tariq.”
              “- Ura... pedeapsa... sentința... răzbunarea..., îi spuse ea, punându-și ambele mâini pe pieptul lui. Nimic din toate acestea nu ne va aduce înapoi ce-am pierdut. Nici mie. Nici ție. Tot ce avem acum este prezentul. Și speranța de-al face mai frumos, continuă Șeherezada, strecurându-și degetele prin părul lui. Doar cu tine vreau să văd fiecare răsărit de soare.

     Pe scurt, această carte m-a făcut să plâng și, acum în timp ce căutam citatele, mai aveam puțin și plângeam. Abia aștept să îi citesc continuarea și sper să fie totul mult mai bine.





      2. Ugly love de Colleen Hoover

     Încă o carte care m-a marcat, mi-a plăcut enorm de mult, am râs, am plâns, am învățat o mulțime de lucruri. Chiar nu mă așteptam să îmi placă așa de mult, povestea dintre personajele principale este frumos scrisă, cu un subiect pe care nu l-am întâlnit.
     Când am citit această carte, nu am fost acasă (am citit-o într-o excursie) și nu aveam cu ce să însemnez citatele, le-am făcut poze dar nu le mai am. Când o s-o recitesc, promit că o să postez și citate. Recenzia cărții o găsiți aici.




     3. Iubire periculoasă de Georgiana Sandu

     Prima dată am citit această carte pe Wattpadd, când am văzut că se va publica am sărit în sus de bucurie. Deși am doar primele două volume, le voi cumpăra și pe celelalte cât de repede pot. Deși am vâzut persoane care au zis despre carte că este una tipică: băiat rău-fată cuminte, ei bine, nu este așa. De ce? Personajul principal este, putem spune, o fată rea. Indiferent ce spune lumea, eu iubesc această carte și înseamnă foarte mult pentru mine.
     Aici sunt câteva citate care mi-au plăcut:
“- Nu ești un demon! am șoptit, mâna fiindu-mi încă așezată în dreptul inimii sale.
           - Nu cu tine! se presă ușor peste buzele mele, sărutându-mă.”
       
           “Nu aștepta să pierzi cu adevărat totul ca să realizezi cât de dura și rece poate fi viața cu adevărat. Poate că nu ai totul, dar încă mai ai mule.”

           “-Știu că ea nu mă poate iubi ca tine, a continuat să vorbească cu Amber, dar mi se adresa mie. Ea mă iubește în alt mod. Modul în care îmi doresc să fiu iubit.”

           “Când iubești pe cineva foarte mult, acea persoană îți umple viața de fericire. Dar când o pierzi, fericirea se transformă în durere. Durerea se transformă în acceptare, acceptarea în amintire, amintirea în uitare și, în cele din urmă, uitarea în fericire.”

     Recomand această carte cu toată dragostea, sper să vă placă și vouă. Recenzia primului volum o găsiți aici.









     Probabil vă gândiți: doar trei cărți îmi plac din toate pe care le-am citit? Răspunsul este nu! Am ales aceste cărți să vi le arăt fiindcă sunt de dragoste, aceste cărți mi-au plăcut la nebunie! Deși am citit multe cărți de dragoste, acestea sunt cele care m-au marcat.
     De asemenea, zilele acestea o să fac top 3 cărți preferate din altă categorie, precum fantasy. Sper că v-a plăcut acest articol, aștept în comentarii să spuneți care sunt cărțile voastre preferate de dragoste.

Comentarii

Postări populare